LIFE MOMENT

LIFE MOMENT
sugarcandy

Sunday, November 9, 2014

therapy

disebabkan minggu lepas ada dua test . anatomy and physiology dan health informatics test . sampai tk keluar ke mana2 . training pun aku tk turun . semua gara2 CA yg topiknya terlampau "sikit" . saya nak jugak markah . tak kira saya tetap nak markah . haha . 

untuk celebrate sempena habisnya CA minggu lepas . okay . minggu lepas ja . sebab minggu ni ada lagi CA iaitu MANDRIN . aku dan girlfriends decide gi kbmall . alang2 adik nak gi beli barang dy . aku join ja laa . aku ni bukan kaki shopping . sekadar cuci mata jaa . hihihi . tiap kali keluar , tempat makan la paling lambat nak decide . last2 decide makan kat seoul garden ja . boleh laa . jnji perutku diisi . kan .. tu yang penting . harga belakang kira . makan punya makan . lupa tengok jam . alih2 dah dua jam makan ! hahaha . apa lagii , terus bangun dan blah . makan sampai tk larat nak melangkah . belajan dalam tu sampai rasa nak tercabut kaki aku . =) 



meja yang tkkan mengalah . 
makan sampai muntah






adikku yang kelaparan
wif love ,

kaknis

No comments:

Post a Comment