LIFE MOMENT

LIFE MOMENT
sugarcandy

Monday, December 1, 2014

ALHAMDULILLAH


salam / selamat sejahtera .
entri kali ni aku mulakan dengan gambaQ . hahah . 
nak habaQ hari ni kami pakai baju sama ! 
jersi kelas . ketua kelas ja tk pakai sebab flight dy delay .
hahaha .
maaf chiam . =) 

alhamdulillah hari ni kami dah selesaikan 1 CA untuk minggu ni iaitu CA LAC 100 .
basic mandrin . fuhh ...
berpeluh jugak la time test oral tadi .
segala penyakit nak muncul . hahaha . 
say alhamdulillah . sebab kita semua berjaya melepasi ujian ini

wait for next CA . anatomy and physiology.
stay focus . in shaa allah . 
anis and dis family can do de best . 
don't ever try to give up !

*meeting malam ni aku nak cakap apa eh ?
 harap2 tkde la soalan pelik2 dari EXCO sukan .

habis CA rabu ni , kena prepare untuk meeting MPDM pulop .
pastu prepare nak pegi kem .

macam busy ja minggu ni . in shaa allah anis mampu lakukannyaa .

ada orang tu cakap ngan aku ::
"sibuk2 jugak , yang wajib jangan lupa "
in shaa allah saya akan ingat kata2 anda wahai senior .

okay . aku nak stop sebab petang ni ada dating ngan DR,AYU.

wasalam .

love ,
anisazmi


No comments:

Post a Comment